Ny vecka - nya möjligheter

Idag ringde jag Adecco. På onsdag ska jag komma och "prata med" en kvinna som anställer folk inom helse. Då får vi se om jag kommer få jobb inom äldrevård. Känns ganska lovande. På Jobzone behövde de tydligen folk till en chokladfabrik. Det vore ju drömmen :P Anton har "tipsat" om mig och Danne där så det verkar som att vi ska få gå på intervju där också.
Idag när vi var och storhandlade på Ica Maxi i Åsane träffade vi på två försäljare som lurade på folk Omega 3 tabletter. De ville tydligen att vi skulle komma på intervju för att bli säljare så vi skrev ned namn och telefonnummer. Jag skulle inte passa bra som säljare alls. Men man får väl göra sitt bästa om det nu skulle bli intervju.
Vad gör ni alla där hemma? Hör av er :D Börjar bli lite ensamt utan tjejer här i grabblyan.

♥ Lailonn ♥

Kommentarer
Postat av: Elsa

Ååååå min bästa Ida.. min enda Ida. Saknar dig så. Min skola som var så flum blev seriös gånger hundra. Plötsligt skulle den andra delen av hjärnan användas. Tog på mig i min grupp att dokumentera också, och du kanske kommer ihåg hur bra jag var med loggboken under projektet. Inte mitt bästa val. Jag har haft kallt i mitt rum hela helgen, mitt element=iskallt. Hoppas det blir fixat snart, hyresvärden är ganska seg kan man säga... Absolut nog om mig nu. Hoppas allt är bra med dig och lycka till på jobbfronten. Massor av kramar på distans/Elsa



förresten hur blev det med flugfilmen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback