Life in Bergen

Idag har jag skrivit en kort arbetsansökan för att jobba i nån butik. Den + CV är inlämnade till Coop. Eftersom alla ansvariga på affärerna hade gått hem bestämde vi oss för att komma tidigare imorgon och söka fler. Danne var på intervju hos adecco men de sökte bara städpersonal så han verkade inte så intresserad. Det värsta är att de hade ringt till mig också men just idag, BARA ENDAST idag, hade jag glömt telefonen hemma... fast det var väl bara städjobb för mig också antagligen men man vet ju aldrig. Aja, de ringer kanske igen.

Det var skoj att träffa mina indienpolare i lördags. Vi kollade på kort och pratade lite minnen. Öyvind satte t.o.m. på sig den svenska luvtröjan med C.I.S.V tryck som han hade bytt med Jonatan. Det var minnen det.

Min förkylning har bivit sämre men det brukar ta ungefär en vecka för att bli av med snuvan. Det är bara att vänta!

Kommentarer
Postat av: Vivi

gaaaaah! har glömt och kollat på din blogg! men nu har jag gjort det iaf, gud allt låter så jättespännande, och ett helsjyst kök!! :O mkt bättre än min korridors vrå :P har inte hunnit med mkt mest plugg men vi har en stor fest på lördag hahaha har köpt en moulin rouge klänning;) Vettu jag fick alla rätt på matte tentan! mwahhahaha så jag har A i den kursen, fast, jag kommer förmodligen fejla på kemi tentan vilket inte är så bra med tanke på att jag går kemi, hmmmmm, varför valde jag kemi igen???



puss

2008-10-09 @ 17:46:34
Postat av: Vivi

ps lycka till med jobbetsökandet!!!ds

2008-10-09 @ 17:47:07
Postat av: Vivi

pss jag har köpt en tablet den är jättefiiin, och jätte dyyyr men iaf ds(s)(?)

2008-10-09 @ 17:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback