Köttkillar ska det va

 Hej go vänner!

Er Ida här som tar sig för att skriva en rad eller två. Sliten trött, ni vill inte veta.
Idag har jag pratat med trevliga Pål på jobbet. Jag sjöng Idas sommarvisa på beställning (pinsamt) men vägrade prata norska. Han har tydligen haft flickvän i Gbg så han kände till Västerås. En annan köttkille försökte kasta is på mig. De har humor. I alla fall köttkillarna. Resten är tjejer.
Ikväll såg vi klart Ondskan som vi började se igår. Lika bra varje gång! High school musical blev nedladdad idag också, tjoho!
Imorgon är jag "fri" som de säger här. Så då har jag lovat att hälsa på pojkarna på jobbet, haha, och kanske handla lite.
Natti natti
PS. Idag snöade det och var kallt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback