Jobb dag 2

Andra dagen på jobbet avklarad. Jag plockar ut frukt och grönsaker från lagret till butiken i stort sätt. På torsdag skulle jag gå kväll men eftersom min "upplärare" inte har någon personal under dagen måste jag gå dag sjäv. Kan funka.. förhoppningsvis. Det är en rolig gutt på jobbet som jobbar i kött/fisk som så fort han ser mig skiner upp och säger "Heiiii Idaaa". Jag har tyvärr glömt vad han heter så jag kan inte svara lika glatt med hans namn. Vi har tillbud på druer denna vecka. Är 16 kr för 500g billigt? De är jävligt goda i alla fall. Passade på att smaka idag när vi hade provsmak.


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Wieee ica meny är ju kjempekoseligt:D grattis snuttan:D hööres<3

2008-10-21 @ 21:51:33
Postat av: Marie Mamset Hedberg

Heja Ida, Ganska billiga druvor, jag har köpt, visserligen svenska pengar, på extrapris för 19.90 - 22.90. De jag köpte igår kostade 24.90 ordinarie pris på gröna konsum. Det går nog bra imorgon, du är ju en duktig pige, lycka till!

2008-10-22 @ 21:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback