Boller

Internetlös dag igår. Kan vara för att det åskade och grannen stängde ned men vet inte. Idag har jag lekt bagare! eller brödvärmare? jaja.. det verkar lite krångligt med alla boller (bullar) och bröd hit och dit i alla möjliga olika färg och form. Imorgon ska jag vara i frukten helt själv. Bara några grejer jag är lite fundersam över men det mesta har jag faktiskt koll på. 
Helgen blev lugn. I lördags åt vi pizza (självklart fryspizza från affären) och godis och tittade på ciderhusreglerna. Igår gjorde jag inte mycket. Började läsa en bok på norska vilket funkar helt okej. Det går lite långsamare men jag fattar det mesta.    

Kommentarer
Postat av: Elsa

Hej!! Ciderhusreglerna är ju så underbar, eller det är fel ordval men du fattar vad jag menar. Det är ju en bit emellan oss nu men jag ska, i ett projekt i skolan, göra det möjligt för en person att ha en annan person närvarande trots att den inte är där; EN KRAM.

Det verkar gå bra för dig så jag säger det Tim Gun skulle ha sagt, CARRY ON!

2008-10-27 @ 20:44:06
Postat av: Ida

Min solstråle! Du vet hur du ska göra för att lysa upp min tillvaro :)

2008-10-27 @ 22:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback