Vad som komma skall

Ingen lycka på biblioteket. Inga skor. Inget. Men en fin klänning provades och 1,5 liter färskpressad apelsinjuice har förtärts. Mmh, den är ju så god. C-vitamin chock.
Två helger framöver är uppbokade! Så kul att det alltid händer något. På lördag blir det som ni redan vet julbord och jag hoppas det blir kul. Vet i alla fall en trevlig kille som kommer vara där! Helgen därpå kommer Ida till Bergen och då ska vi självklart träffas och prata massor och festa såklart.
Saker att se fram emot är bra. Det behövs inför imorgon. Är nervös och rädd. Borde inte vara det men jag vet att jag kommer ha en sträng chef i hälarna hela dagen och hon kommer vara hård mot mig. Jag måste bara se till att få allt klart snabbt och effektivt. Men det finns så många frågetecken än. Vem hade tänkt svara på dem imorgon?
Ingen, för där är bara jag.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback