Erik en våning upp

Idag pratade jag med en svensk tjej som jobbade i kötten. Hon jobbar för adecco så hon hade varit på hur många olika affärer som helst. Vi tog bussen in till byn tillsammans. Kul med någon man förstår. Ha!
Både idag och igår har Erik kommit förbi affären och handlat frukost. Vi har snackat lite :) tihi, han är söt. Erik träffade jag på julbordet. Han slutade just på Meny butiken där jag jobbar för att jobba på en herrklädesaffär precis över. Wivi frågar om Erik hela tiden. "Ida, vad pratade du och Erik om då ;)" "Ska ni träffas igen?". Hah, hon är rolig hon.
Nu ska jag dricka lite te. Är ensam hemma *skönt* men killarna kommer hem om en timme typ.
Imorgon är jag fruktflicka igen :) trivs faktiskt väldigt bra på jobbet.

Puss på ER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback