Edvard Grieg - dutudutudututuu dututuu du tu tuu

Det var julbord på Edvard Griegs hotell. Det var folk från Menybutiker på hela västlandet, dvs väldigt mycket folk. Maten var inte som hemma. Det bjöds på kålstuvning, pinekött (eller hur det nu stavas), någon konstig korv och lutfisk bland annat. Jag åt typ ingenting men hade trevligt där jag satt mellan Eirik och Erik. Det hände mycket den kvällen men jag orkar verkligen inte berätta. Efter efterfesten sov jag i alla fall på golvet i ett hotellrum. Har man inte pengar själv får man nöja sig med ett golv. ha. Det var nice och på morgonen kollade jag på SVT2 - skidåkning. tsihi. Vi lyckades tillslut ta oss hem från detta hotell som låg ganska långt utanför byn. Så runt 13.30 tiden var jag hemma. Nu vet jag dessutom vem Edvard Grieg var. Det var tydligen katastrof att jag aldrig hade hört talas om honom. HA! Bara för att han är från Bergen liksom.  


Hotellrum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback