Vilken härlig dag.

Åh vilken dag. Mycket på jobbet men faktist ganska kul i bageriet. Det kommer bli greit!
Var på posten igår och skaffade bankkonto. Där var en jättesnäll kvinna som hjälpte mig. Hon frågade om jag ville ha kontonummret direkt och jag svarade att det vore väldigt bra om jag kunde få det. Hon skulle bara faxa iväg ett papper och så fort hon fick svar kunde jag få nummret. Jag kom tllbaka 1 timme senare ungefär men det hade inte kommit än. Kvinnan sa att hon skulle ringa mig så fort det kommit. Jag tackade och begav mig hemmåt. Vid lunch dagen efter (idag) såg jag att det var någon som hade ringt. Jag antog att det var hon så jag tänkte att jag går dit efter jobbet. När jag kommer dit skiner kvinnan upp och säger att hon har försökt ringa mig hur länge som helst och att hon hade gått till Meny Arken och frågat efter mig men det var ingen som visste vem jag var (tack kollegor för att ni inte ens vet vad jag heter!). OJ, tänkte jag. Vilken service, vilken människa. Vem skulle lägga ner tid och kraft på att hitta en person som bara snabbt skulle öppna ett konto? Jag fick i alla fall nummret och hon sa att om det var något jag undrade var jag välkommen tillbaka. Jag var helt glad när jag gick därifrån. Jag blev såg glad över att hon verkligen kämpade för att jag skulle få mitt kontonummer så fort som möjligt. Vilken härlig människa :)
Angående julbordet imorgon. Wivi har hjälpt mig att hitta någon som ska köra dit och såklart ska jag åka med Eirik och Andre :D WOHOO! Så idag efter jobbet pratade jag med Eirik och fick hans nummer (A) tssi. Han sa att de tänkte ha lite förspel (hah, förfest, förkrök på svenska) och han tyckte att jag skulle vara med. Som han sa: Det blir göy med lite förspel med mig och Andre *ögonflirt*. HA, jag bara garva å sa att det bir nog asGÖY. Så nu blir det partey.    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback