Telefonen


Nu ska ni få höra om min telefons märkliga beteende. De var söndagsmorgon (runt 12) och jag skulle lägga mig och lyssna på musik. Vad händer? Jo, en ruta kommer upp där det står: "Misslyckades". Konstigt tänker jag och sätter på radion i brist på annat. Sedan upptäcker jag att all musik försvunnit från telefonen OCH en del av mina bilder. HEL*ETE*JÄ*LA*KIT. Ansluter telefonen till datorn och upptäcker att det på minneskortet är helt tomt. Weird.. På måndagen precis innan jag ska gå till bussen dyker plötsligt alla bilder och musik upp igen. Blir väldigt glad men denna lycka varar inte särskilt länge. Redan på bussen är allt borta igen och jag blir ännu mer fundersam. Stänger av och på mobilen men utan resultat. Anton tror att minneskortet glappar så jag tar ut det och sätter in men inte heller det fungerar. Längre har jag inte kommit. Har bett far att skicka USB-grejen som man kan sätta in minneskortet i. Då kan jag i alla fall få in bilderna på datorn. 

Tror ni allt detta kan bero på att jag tappade telefonen i marken tre gånger när jag pratade i lördags?      

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Hm.. Jadu, det kanske bero på att du tappat telefonen ett par gånger. Själv har jag en riktigt gammal mobil; en Sony Ericsson T230. xD Den har jag tappat alldeles för många gånger, men än så länge funkar den. Det är väl på senaste tiden som jag har märkt lite svagheter hos den.

Jaja, det där med teknik är inte min grej. x)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback