Måndagsmorgon

Denna måndagsmorgon blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Jag var väl ändå lätt mentalt förberedd på att den kunde bli som den blev. Gick upp 6 som vanligt och tog bussen vid 7. Hade inte fått mitt schema för denna vecka så det var bara att åka dit och hoppas på det bästa. Ser schemat på väggen och läser där att jag börjar klockan 13 idag. Yippie! Tar bussen tillbaka och här sitter jag nu. Som min mamma sade igår: "Det man inte har i huvudet får man ha i benen." och ja, så blev det. Måndagsmornar rules.
Denna vecka jobbar jag i alla fall 8 timmar per dag utom torsdag då det bara blir 6. Det är bra. Måste ju tjäna lite pengar nu när jag är här. 

Förra veckan fick jag detta söta kort i brevlådan. Då blev jag glad ♥

Kommentarer
Postat av: Leif Skyttgård

Hej Ida ! Har helgen varit bra,jag har läst din blogg dom senaste dagarna du får ursäkta Norrmännen dom är tröga utom hon på banken för hon är en ängel.Hoppas du får skoj påjulfesten,dom kanske har fårskalle på menyn man vet aldrig.Har tränat både Lördag och Söndag 12km det var ett par minusgrader men ingen snö,skönt. Ha det Kram Leif

2008-11-23 @ 19:05:16
Postat av: Jasmine

Det är så himla typiskt det där med tider. Sånt irriterar mig! xD

Jaja, du verkar ta det lugnt - inte brusa upp så som jag skulle gjort.



Jättesöt kort! <3

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback