JÄVLA JONAS

När jag kom till jobbet fick jag höra av köttpersonalen att det skulle börja en svensk i köttdisken idag. Jag blev såklart förväntansfull och glad över att det äntligen skulle börja en till svensk på Meny i Åsane (och hoppades innerst inne på att personen var en ny Pål som kunde förgylla mina dagar). Några minuter senare träffar jag på Wivi (min fruktupplärare) och hon frågar mig om jag känner någon som heter Jonas. För det ska nämligen börja en lång kille i köttdisken idag som heter Jonas och som är svensk. Jag skiner upp, svarar att jag inte känner honom och springer in på toa för att kolla frillan (A) haha! Dagen går och ingen Jonas dyker upp. Chefen ringer upp honom och jag får kort därefter höra att killen åkte in på lasarettet igår och opererade magen (blindtarmen?). Så han tänkte åka hem till Sverige igen. Där rök den långa svenska killen. Snälla chefen, skaffa en ny lång kille till kötten som kan ersätta Pål!?       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback