Raggartrion

Idag åkte jag ner till byn och lämnade in böcker på bibblan och köpte en nagelklippare. Solen sken och livet kändes lätt. Jag fick sådan lust att leta julklappar men när jag väl var på stan försvann lusten. Kan bero på att julen kändes väldigt långt bort på grund av solen och värmen (inte minusgrader). Jag har ingen inspiration till att skriva så ursäkta att det bara blir BORING.. ska försöka hitta min inspiration.
Igår var Ole trion (vi) astaggade på fest. Vi började leta raggnigsrepliker som vi ska testa på norrmännen på lördag. 

Raggningsrepliker top 5:
1. Du är anledningen till varför jag kom hit ensam.
2. Har du mobil på dig? För jag lovade att ringa mamma så fort jag blev kär.
3. Det krävs 134 minuter aktivt sex för att förbränna alla kalorier från en chipspåse. Jag har precis ätit fem påsar, vad gör du ikväll?
4. Jag slår vad om en kyss på att du inte vågar pussa mig.
5. Pax för dig!
Så nu är det bara att köra på! haha..

Idag har jag sett tre filmer. Först "Linas kvällsbok". Typ Fucking Åmål-film. Ganska småkul men jobbig på sina ställen. Sedan såg jag "Million dollar baby" (grät såklart genom en tredjedel av filmen) och till sist såg vi alla tre "Kung fu Panda" till maten. Den var väl söt på sitt sätt men ganska tråkig och förutsägbar.
Nu kallar sängen.  
     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback