Internetlös flicka :(

Hej!
Internetdagarna är nu mer förbi. Christoffer (L) vår granne har flyttat och det är hans internet vi har snålat på. Sitter nu i en galleria och surfar. Jävligt jobbigt :( jag som precis hade kommit igång med bloggen. Men det har flyttat in tre svenska (SÖTA) killar som verkar intresserade av att dela på internet så vi får hoppas att det löser sig snart.
Lägger upp en bild från i lördags. Jag träffade Ida, Öyvind och Johanne hemma hos Ida. Hon bjöd på indisk mat som var underbar. Senare drog vi ut och festade.


Jag och Öyvind

Får försöka ta med datorn någon gång snart igen så att ni får lite uppdatering om vad som sker i Bergen. För tro mig: I Bergen sker det alltid någonting..

Kommentarer
Postat av: Loo

Oh, han var söt du ;D

Hoppas du har de bra borta i Norge=)(L)

2008-12-08 @ 18:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback