Hello 2009

Jag är så trött. Skulle åkt ner på stan för att fynda men min brist på kraft tog överhand så jag stannade hemma. Är sjuk. Måste blir frisk på en vecka i alla fall. Vill inte komma tillbaka till jobbet och vara sjuk för då kommer jag nog aldrig ha tid att bli frisk.
   Ikväll blir det Yes Man på bio med Vivi och Elsa. Elsa träffade jag iförrgår då vi var ute med Johan, Micke och Henke. Vivi har jag däremot inte träffat på väldigt länge. Det måst ha varit i somras :O Jag tror inte jag har träffat henne sedan hon flyttade till Sthlm. Shit. Då är det på tiden.
   Apropå mitt första stycke om att fynda. Jag är väldigt sugen på en skinnjacka, jeans och skor. Får ta det i början av nästa vecka. Hoppas att jag hittar något snyggt!
   Nyårsafton närmar sig. Nu kommer ett nytt år med nya möjligheter..
    

Kommentarer
Postat av: Elsa

Det var kul att gå på bio igår! Man fick skratta en del iaf!! Puss tjejen

2008-12-28 @ 16:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback