7

Om en vecka är jag hemma :) Den 23 blir det panikhandel av julklappar hemma i Västerås. Ska försöka klura ut vad jag ska köpa innan i alla fall.
Igår kväll hittade jag Alexis inne på toa (som vanligt, hah) så jag joinade och läste tjejtidningar och snackade. När Danne kom hem blev det firning av deras första månad tillsammans med en liten shot Baileys :) Sedan fick inte jag vara med på resten av firningen. HAHA!
Nu ska jag ta reda på när flygbussen går och köpa tandkräm bland annat. 
Imorgon jobbar jag kväll. Det blir nog ganska lugnt.
HADET



    

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej Ida, vi ses snart. Hoppas du får klarhet i när flygbussen i Bergen går. Från Arlanda går en 9.55 som du förstås inte hinner med och nästa går 11.30.

Kämpa på de sista dagarna före semestervilan.

Kram från mamma.

2008-12-17 @ 16:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback