17

Nedräkning till hemresan har börjat. Nu är det bara 17 dagar kvar :) Har just slutat jobbet för dagen och ska snart ta bussen hem och umgås med Alexis som är hemma idag. Det blir "girlsnight" som hon sa.
Fick Malta flashbacks när Wivi frågade vart jag hade sovit natten till fredagen.
- Hemma hos mig...
- Vart sov Erik?
- Hos sig..
- MHMMM...
På Malta var det samma historia men då var det mer:
- IDA, VART SOV DU I NATT?
- eeeh på mitt rum..
- VART SOV MAEL?
- eeeh... ja.. jag vet inte riktigt faktiskt..  
Tihi, samma historia.

Vad händer ikväll? Grannarna ska ha inflyttningsfest. Är bjuden men ska jag/vi gå? Är ju lite sugen på att gå ut på byn så skulle ju kunna titta in hos grannarna på förfest och sen dra vidare. Vi får väl se. Annars blir det hemmakväll.. segt :P

PUSSIPUSS

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback