15

Det närmar sig :)

Idag börjar jag klockan 13. Gick och la mig 19 igår så bestämde mig för att gå upp ganska tidigt och gå till biblioteket. Så här sitter jag nu.

Såg att man kunde rösta på rockbjörnen på aftonbladet också. Så ni som inte har myspace SKA gå in på:
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/rockbjornen2008/ och rösta på The Federales EN GÅNG PER DAG. Vill ju att syster ska vinna!

Igår var vi på fest hos Per i hans lilla nya lägenhet. Senare träffade jag Erik :) tihi.

Vi har söndagsöppet nu innan jul så jag ska fråga om jag behövs. Dubbla timlönen säger man inte direkt nej till. Då blir det byebye partytime istället.

Nu ska jag fundera på vad jag önskar mig i julklapp! Mor skickade och frågade igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback