Sjuk

Tja..
Vaknade utav att väckarklockan ringde vid halv sju igår. Kände hur riktigt dåligt jag mådde. Men jag ville ville ville verkligen åka till Säter för att spela volleybollmatcherna. Men det gick inte. Var bara att ringa och säga att jag var sjuk. Låg mest hela dagen igår. och hittils har dagen börjat på samma sätt.
Drömde att jag var på psykologilektion och att min mobil hade blivit helt konstig. Den vägrade sluta ringa med alla möjliga konstiga signaler. Det gick inte att stänga av den heller. Jag vaknade med svetten rinnande av den otäcka drömmen. Som nu i efterhand inte var så farlig.
 
Imorgon klockan 9.10 har jag körlektion. Fjärde blir det nu. Jag har bara en teorilektion kvar, men jag har ju tid på mig så jag hinner gå en omgång till om jag känner för det. 

Nu ska jag roa mig genom att spela The Sims. What a nerd I am ;)
See you!!
Love

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback