Påminnelser

Idag när jag satt på sängen såg jag min fula gula väska från STS! Där i låg mitt skrivhäfte och kort och massor av minnen från tiden på Malta. Jag kollade igenom skrivhäftet. Gud vad snabbt man glömmer. Där stod massor av roliga saker som jag och Steph skrivit till varandra under den tiden då vi hade lektioner tillsammans. Kortet på våra franska vänner tog jag upp och kollade på också. 

Jag lade tillbaka allt där det låg och sedan läste jag hälsningarna på väskan (som ni skrivit till mig) högt för mig själv. Man måste påminna sig om vilka underbara vänner man har ibland. Speciellt när de inte alltid finns i närheten.

♥Idahoe♥ 
   

Kommentarer
Postat av: Loo

För de första; VÄSKAN ÄR INTE FUL
För de andra; naaaw, jag saknar er också=)

2007-02-22 @ 12:48:54
Postat av: Idahoe

Hihi! Lilla Loo då. Väskan ÄR ful :D men charmig i sig eftersom den påminner om er ;) Hoppas vi ses snart!!

2007-02-22 @ 21:36:58
Postat av: maria

Du är bäst Ida, Jag älskar dig! Jag längtar tills nästa gång vi ses. Och förresten så hittade jag min gula väska häromdan också och kom genast på sången som Steph kom på. Helt Underbart


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback