Corres födelsedag.

I tisdags fyllde Corre 18 så vi ordnade en liten överraskning för henne. Hon skulle på teckna måla klockan tjugo över sex så klockan kvart i gick vi till växhuset och satte upp värsta plakatet där vi skrivit CORNELIA med stora bokstäver och satt upp en del fina bilder på henne + en skattkarta. Sedan hade vi gömt 3 skattkartor till som ledde till en restaurang där vi skulle sitta och vänta på henne.. fast Vivi fick spionera på henne så att hon verkligen kom fram. Det blev inte exakt som vi hade tänkt oss.. men hon kom fram och vi hade en väldigt trevlig och god måltid. Sedan åkte vi hem till mig och käkade kladdkaka :D Jag hittade en väldigt fin bild på några av oss när jag höll på å leta efter gamla bilder :D den här är tagen på halloween för ett år sedan:
 
   

Kommentarer
Postat av: Loo

När slutar du på torsdagar?=)

2007-02-13 @ 17:12:26
Postat av: Ida

Jag slutar 15.30 fast på torsdag har jag halvstudiedag och slutar vid 11 nångång. :) Hur så?

2007-02-13 @ 22:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback