Verkligheten på Malta. Vad gjorde vi där egentligen? Här kommer sanningen:

Vi började vilt med att gå på party. Vi trodde visserligen det var horparty, men vi var ganska ensamma om horgrejen! Men vi hade jävligt kul! As you can see ;)

Horor

På kvällen fick vi besök på hotellrummet! ;)
Sofie, Anton och Steph.
Sofie, Anton och Steph ;D

Men jag och Stini ville inte mysa med dom, vi ville mysa med varandra :D
- Don´t touch my STINI!!!
Jag och Stini

Steph verkade ha haft en svettig natt :P haha
Tro det eller ej: Stephs armhåla!

Woooh, vem träffade Maria på stranden? :o
Maria

Steph = apatiskt barn.. Hon hade ingen att krama på nästa kväll. 
apatiskt barn

Samma sak för mig. Fast jag blev snarare ett monster :S
madness

Så vi gick tillmamans på restaurang och där gick det hett till :D haha
hångel?

Ehemm.. Jo man kan ju börja fundera över vad jag och Steph hade haft för oss när vi nästa morgon såg så lyckliga och nöjda ut.. :P
Vi ser ju inte direkt helt oskyldiga ut! haha
ehem? :P

Tillslut blev vi tre i leken, jag, Maria och Steph hade kul i en av våra söta minibussar :D
(Nemen var är min hand påväg?)
woow


I give up! Now you know what really happend on Malta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback