Småkär eller vad? :P

Fjuh.. kom precis hem från träningen. Ali körde rejält med oss idag. Men det var kul träning. 
   Jag har försökt få några i klassen att vilja åka till Frankrike över julen.. som en klassresa! (fast jag tänkte fly till Mael och bo där 8-) Jag får inte åka dit själv, men om några fler är med så borde jag ju få åka.. men det kommer nog inte bli så mycket av det kan jag tänka mig :/ Synd, men sant.
   ÅÅåh, de släpper jättebilliga flygresor till Paris i natt.. VARFÖÖÖÖR?? Jag vill ju så gärna åka.. nu på höstlovet eller till vinterlovet.. fan att jag inte är 18 än.. då hade jag varit hos dig inom några veckor honey ;) Men, ingen idé att gå och lägga tid på det. Den dagen kommer förr eller senare (förr hoppas jag).

Ha det fint!
Lailonn "Småkär och galen"
(Dock inte tillräckligt galen för att bara sticka till Frankrike även om jag vill mest av allt.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback