Sjukling

Ja, nu har man varit soffliggare fyra dagar i rad. Så nu måste jag väl dra mig till skolan imorrn. Är inte frisk än, men jag ska nog orka.. får ta en dag i taget. Jag som så gärna ville dansa salsa på gympan imorrn! hade sett fram emot det så mycket, men det är nog inte så lyckat att dansa med dålig hals och öroninflammation :P ääh, får se om jag "råkar" vara med på ett hörn.

Dagen för avresa till Göteborg närmar sig! Truckflatorna är ivrigare än någonsin och vi längtar tillsammans (på msn) tills på fredag. Vi blir sex truckisar totalt. Synd att inte Stephie kommer, men vi får göra det bästa av situationen! Ska bli kul att se Arne igen :P den jäveln som inte brydde sig ett skit om mig!! inte sa han "hej då" när han åkte heller. Ääh, jag var ju trots allt bara hans "slampa" ;) haha. Ska nog dra ett mensskämt när jag ser honom, då kommer han komma ihåg vem jag var!! =D Life´s wonderful.

Snart ses vi igen!!
Gänget

Shit, måste verkligen ut å shoppa innan fredag. Men har ingen lust. Känner mig bara ful när jag står där å prövar kläder.. självförtroendet har nått botten men det kanske lyfts ett snäpp när jag får träffa mina lovers till helgen, det funkade på Malta, varför inte i Gbg? får se!!

Jag vet att folk kollar min blogg, vilket är jättekul.. men det är aldrig nån som skriver nån kommentar.. det är tråkigt. Jag vill veta vad ni tycker och vad ni tänker när ni läser, det är bara att lägga till nån ful kommentar, det tar typ högst 10 sekunder. Så  PLEASE skriv bara nått, vad som hellst. (behöver inte vara till just det här inlägget, men skriv gärna nått när ni har varit inne och läst så att jag får lite respons :) kanske nått tidigare inlägg? Aja, ska inte tjata, ni får göra som ni vill mina vänner!!


Just vid sånna här tillfällen borde jag skriva "ingen nämnd, ingen glömd" men idag tar jag chansen, den här poetiska.. ehh.. saken jag har skrivit, skrev jag när jag tänkte på er:
Stini, Stephie, Sofie, Lollo, Maria, Anton, Vivi, Elsa, Corre, Kajsa, Gabriella och Mael.

Mitt hjärta är som ett pussel,
ni bär på en varsin pusselbit.
När vi ses läggs bitarna på plats
och mitt hjärta blir helt.
(ooh, jag är så poetisk..men seriously, jag menar det.)


See you,
Lailonn


Kommentarer
Postat av: Amanda

Varför är inte ja me å har en pusselbit ida *gråta* WÄÄÄÄ hejdå ida du är snäll puss!

Postat av: manda

idel du e borta vart är du i göteborg wääääääääää *gråta* puss ja saknar dig hihiih

2006-10-22 @ 00:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback