Vinnare

Det var ett tag sen jag bloggade nu. Det beror både på att jag har och har haft (rent ut sagt) jävligt mycket i skolan just nu och så har jag inte haft några bra idéer på vad jag ska blogga om. Men idag har jag faktiskt något att berätta om, så njut ;D

Jag kom hem från skolan runt 16.oo. Innan hade jag kemilektion som tog på krafterna, även om jag inte jobbar så mycket :P  Jag lät hunden springa ut på tomten för att göra sina behov. Sedan satte jag mig framför teven och kollade på city akuten 8-). När klockan blev 17.oo var det dags att äta. Åt pytt i panna med stekt ägg. Jag mamms och Johan satt i köket å pratade. Jag vet inte varför, men vi började kolla på lotterna som jag blev tvungen att sälja för volleybollen. "Sportlotteriet"... typ 0.0001% chans att vinna eller vadå?? Efter att ha spekulerat lite över chanserna att vinna och efter att jag sagt minst 3 gånger att jag ville vinna en bil frågade mamma om jag skulle ta å skrapa en lott. Ja, varför inte? Så jag började skrapa:
- Vafan, de är typ lika svårt att skrapa som på de där coop forum lotterna!
Inget svar.. pratar väl som vanligt med mig själv :P hehe
- En stjärna, vad betyder det? ahaa, en CD-spelare värde 1000 kronor. 
*skrapa, skrapa*
- körsbär.. eeh.. lottpaketet.. neej, inga fler lotter.
*skrapa vidare*
- en klocka.. vad vinner man då då? *kolla* meeen.. en mp3-spelare värde 500 kronor. Jag vill ju vinna en BIIIIL =D
*skrapa mera* 
*skrapa allt*
*scilence*
 - aaaah jag vann en mp3-spelare =D mammamammma, kolla :P *visar stolt upp lotten*

Det kom ganska lägligt med tanke på att min mp3-spelare har varit sönder i några månader. Det mesta jag har vunnit tidigare är typ 100 kronor på bingolotto. Det var dagen innan julafton för två år sedan. Då blev jag helt galen och skrek :P haha! Jag får väl visa en bild på den när den kommer. (innom två veckor)

♥Lailonn♥




   


Kommentarer
Postat av: Anonym

EEEEERRRRRIIIIKKKK ALLTSÅ :D:D:D:D HHHEEEEEEJJJAAA!!

2006-11-17 @ 21:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback