Fotoalbum



Sådär, äntligen har jag fått in Maltabilderna i ett fotoalbum. Så nu är det bara att titta och njuta. Man kunde visserligen göra det på datorn också men om 10 år kanske det finns nått helt nytt foto system som gör att alla kort försvinner eller vad fan vet jag. Nu finns de kvar i alla fall. 



Igår var jag, Vivi och Elsa hemma hos Corre. Vi skulle kolla på skräckfilm, men när vi precis hade satt på filmen upptäckte jag att jag redan hade sett den, så det var inte lika kul. Ännu värre var att den inte är så bra. Så jag skulle inte rekomendera dig att se "Boogeyman". Jag skulle knappt kalla den skräckfilm och handlingen är patetisk. Har du nån bra skräckis på lager nu till halloween? Tipsa gärna!

The Boogeyman

♥ Lailonn ♥


Kommentarer
Postat av: Lollo

Flightplan, kanske inte en skräckis men de är en mkt bra thriller o man vet aldrig vad som ska hända. osså en annan men jag ha glömt namnet på den :S hmm,

HEEEEEEEJJJAAAAAA SNNNYYYGGGGGGGGGERIK ;*

2006-11-04 @ 11:49:09
Postat av: Anonym

Instängd tror jag den hette

2006-11-04 @ 11:51:39
Postat av: Lailonn

:O tycker du att instängd är bra??! Själv tycker jag att det är den sämsta skräckfilm som jag sett :P men, smaken är som baken, delad! haha Men den där andra kanske man skulle ta å kolla in!

Btw: måste erkänna, Erik var nog bäst i fredags :P

2006-11-04 @ 12:37:09
Postat av: Anonym

Lätt bäst o så OTROLIGT snygg!!!!!!!!!!!

2006-11-05 @ 18:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback