School´s out for summer!!

Kan tyvär inte säga att "school´s out forever.." Men tiden går fort. Snart är man väl där också! Var i skolan en stund idag. Det har inte varit så mycket nu sista veckan. Mest inställda lektioner (jag tackar inte nej). Skulle bara lämna in engelska böcker och få tillbaka ett svensk prov.
   Jag och Mandel gick på stan ett tag sen också. Jag köpte ett par sandaler. Men jag blev lite osäker nu om jag ska lämna tillbaka dom och köpa ett bar högklackade istället, eller om jag ska köpa det också. Jag får se hur plånboken räcker till. Men det borde den ju göra, och skor kan man ju aldrig få för mycket av! Eller hur!?
   Åh, jag hade skrivit ganska mycket nyss men sen så råkade jag (klantig som man är) trycka bort allt, så nu kommer jag inte riktigt ihåg vad jag skrev.. får komma på nya saker!!
   Imorgon är det avslutning. Jag ska ha på mig min gröna klänning. Sen blir det sommarlov på riktigt! Fast jag ska ju jobba i 4 veckor fast sen reser jag till Malta med min kära syster i 3 veckor på språkresa! Det blir kul och bra (eftersom min engelska lärare tjatar om hur svårt engelska B är!!).
   Sommaren blir nog helt underbar...

Lailonn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback