Ödets väg...

Jaha, då var det gjort. Proven som jag gjorde igår gick helt okej. Men jag kände på mig att jag aldrig skulle komma in. Idag var jag hos flygpsykologerna. Hos den ena gjorde jag ett stressprov vilket gick åt helvete. Jag kände mig inte stressad alls, men det gick helt enkelt inte att sitta där med en kärring stirrandes på mig och sedan med ett band som jag skulle lyssna på och svara på frågor som var på engelska... sortera kort, skriva anteckningar, leta efter färger och skriva upp hur det gick i olika fotbollsmatcher. Jag är ingen robot, jag är bara en människa. Äh, jag känner mig ganska lättad ändå. Jag tror inte att jag hade klarat allt plugg. Att läsa 14 tjocka böcker om flyg på 1½ år vet jag inte om jag skulle klara, dessutom är de på engelska. Tror inte det. Men det kom ju som sagt inte som en chock. Läkare kan man ju också bli! fast då behöver man bara 20.0 poäng! haha, vi får se vart livet leder. Vad ödet vill.


Lailonn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback