Livet leker

Jävlar vad varmt det har varit nu de senaste dagarna! Man kan ju tro att man har hamnat i nått underbart varmt land. Men jag är faktiskt fortfarande i "kalla" sverige. Även om det inte är så kallt just nu! 27grader var det i eftermiddags. Så det var troligen uppåt 30 grader när det var som varmast.
   Jag har legat i min hängmatta och läst en bok nästan hela dagen! Man blir så slö när det är så varmt. Med en kudde bakom huvudet och ett glas iskallt vatten i min hand blir det riktigt underbart. Jag håller på att läsa Dan Browns Änglar och demoner om det var någon som undrade vad jag läser. Den är väl okej. Jag tyckte Da vinci koden var så dålig att jag slutade läsa efter några sidor, så den här boken är väl lite bättre tror jag.
   Om en vecka börjar jag att jobba så jag får passa på att njuta av sommarlovet nu.
   På onsdag ska jag vara med Vivi, Corre och Elsa. Vi ska ut och bada eller fiska eller nått liknande. Ska bli kul att hitta på nått. Har mest varit på tomten med hunden nu när föräldrarna jobbar. Var visserligen på bajsstranden på Löga igår en sväng och badade.
   Jag ska till Hökåsengropen och bada nu snart. Ska bli skönt att svalka av sig, håller på att svättas ihjäl!! 
   Tänk vad livet kan vara underbart ibland! Just nu finns det ju faktiskt ingenting att klaga på!

Seriöst, livet leker
LailonnIda

Kommentarer
Postat av: Stefan Edelbroek

Här var det 32 grader och mycket fuktig.. Jag älskar Änglar och Demoner! Fröjder den sommar!

(Jag vet, jag är dålig på svenska ;-))

Stefan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback