Hökåsenskolan, min framtid... inte!!

Vet att det var länge sedan jag skrev. Har börjat jobba så det har lite med det att göra. Idag har jag sprungit med böcker hela dagen i stort sätt.. säkert i över fem-sex timmar. Snacka om att vara trött i både armar och ben. Har en arbetskompis, Johannes, så jag slipper bära allt själv iaf. Det skulle ju ta 100 år och vara tråkigare. Nog pratat om jobbet, för sådant ska man inte haka upp sig på! *tänker på Vivi* ;) haha, nej men vi måste ju hitta på nått snart så att inte världen går under av tråkighet. 

Idag är det Sverige-England. Jag tror att... shit, måste gissa rätt nu... England vinner med 1-0 eller så blir det 1-1. Sverige vinner inte. Sådant känner man på sig!



  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback