framför datorn....

Jag sitter framför datorn i lugnan ro när manda kommer och spionerar. Efter ett tag får jag nog:

Ida: Kan du gå nu??
Manda: Vill du bli av med mig eller?
Ida: JAA!
Manda: Ok, då går jag väl!
Ida: Ja tack!
Manda: klamp klamp klamp... tass tass tass... silence..
Ida: MANDAA!!!!
Manda: tihi
Ida: men GÅÅÅ, ge dig iväg, försvinn!!
Manda: eheh (STORT smile) men men men.....
Ida: Men gå bara! Du skulle ju duscha!!
Manda: Jo, men ta bara ett kort på mig som Lollo kommer att gilla!! (ännu större flin)
Ida: Ok då! Tryck... silence... LOW BATTERY. Det går inte, jag får ta det sen!
Manda: Ok, nu går jag och duschar!
Ida: Äntligen!
Manda: dunk dunk dunk... tassel tassel tassel.... silence...
Ida: MEN VA FAAAN MANDA!!!!
Manda: tihi! det är ju så kul när du aldrig ser mig!!!
Ida: Men jag hör ju varenda gång när du först dunkar i trappen som en galning och sedan tassar upp för trappen igen för att ställa dig bakom min rygg! Jag båder SER och HÖR dig!!!
Manda: Kul ändå!
Ida:  Jaha, men nu börjar du bli riktigt dryg!
Manda: hihi, men nu går jag och duschar, på riktigt!
Ida: Bra.
Sildence i några sekunder
Ida: Jag ser att du står kvar.... GÅÅÅ!
Manda: tihi!!

Tillslut gick hon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback