För dig utan liv...

Min underbara dag (för dig utan liv):

Antagligen vaknade jag utav att min väckarklocka ringde, men det märkte inte jag av eftersom att jag vaknade 6.45 utav att mamma kom in i mitt rum och frågade om jag skulle vakna. Jag hade antagligen stängt av min väckarklocka i sömnen. Men det var ganska lungt ändå eftersom att papps kunde köra mig till jobbet idag. Jag kom fram lite för tidigt så jag satte mig i solen ett tag. Sedan gick jag in, småpratade med Egon tills Johannes kom. Vi började springa med böcker igen fast idag var vi så smarta att vi körde böckerna på en liten vagn.. eller vad fan det heter. Så idag blev "flytta biblioteket projektet" klart. Vi softade, tog det lungt och började sedan städa i ett klassrum. Tog inte så mycket på krafterna. Fick gå hem sen. När jag öppnade ytterdörren vräkte regnet ner. Brukar var ganska mysigt med regn, men med tanke på att jag skulle cykla över 5 km i shorts och t-shirt så var det inte min högsta önskan. Men jag kom hem. Blöt som en... eeh... vafan, jag kommer aldrig på nått smart i sånna där lägen... men nu ska jag tänka tills jag kommer på något bra.... eeh... 10 minuter senare: JAAA,som en katt... alltså en blöt katt :D hahahha! Shit asså, I rock so haaard!!! Sedan har jag bara slappat framför teven. Har faktiskt inte så mycket mer att komma med för idag.
Imorrn ska jag spana in killarna som har hand om småungarna som är på fotbollsskola. Vi käkar i samma matsal, så man får passa på ;) hahhaa

Kram Lailonn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback