bite bit bitten

Ibland kan man undra hur folk tänker. Äh, det var inget. Jag såg på brasilien-kroatien matchen idag. Har faktiskt inte så mycket att säga om det. Brasilien vann. Kroatien spelade bra. Jippie, då var det avklarat! Jag vet att min bloggis blir lite tråkig nu när jag bara skriver och skriver och inte sätter in några bilder, men efter att jag har jobbat så ska jag köpa en digitalkamera så då blir det bilder ska jag säga er..! Men nu får det räcka med att skriva, eller så kanske jag kan ta kort med "familjens" digitalkamera. Problemet är bara att skärmen blir helt svart så man ser inte vad man tar kort på. Trist.
Imorrn blir det vattendraget. Ska sova hos Corre. Hörde rykten om att vi ska tälta. Det var några år sedan man gjorde det! Det blir nog skoj och det är ju huvudsaken.
Fan vad jag vill spela beachvolleyball och fotboll. Får försöka dra med tjejerna... Det kan gå... Men chanserna är minimala =D
Jag har fått myggbätt.


forever
Lailonn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback