någonting

Igår var jag och Kajsa på bio och såg Marie Antoinette. Vet inte riktigt vad jag ska säga om den. Annorlunda? men med dåligt slut. Sedan hade Kajsa glömt nycklarna så hon stannade här till 1.30 typ. Sen var jag trött. Gick och la mig, somnade direkt. Idag har jag och mamma varit på Hälla Shopping. Jag köpte träningskläder och så köpte vi lite julklappar. Imorgon har jag nationellt prov i kemi A. Har knappt öppnat boken, men jag ligger på ett starkt G så det blir G i betyg ändå, orka anstränga sig till ingen nytta. Jag måste skriva en novell med inspiration från romantiken. Ni vet; romantiska scener under månen i skogen eller en riktig rysarberättelse. Det värsta är att jag inte har EN ENDA idé.. helt tomt i skallen. Har du nån bra story? skulle i sånt fall vara väldigt tacksam om du skrev den till mig. En rysare skulle vara fint att skriva!

♥Lailonn♥    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback