Sverige 837 veckor, Malta 3 veckor..? det går inte ihop! Svenska killar? hmm..

Det finns många killar i Sverige. Jag är dålig på statistik, så jag vet inte hur många. Men många killar finns det. Jag har spenderat över 16 år i Sverige. Är inne på mitt 17:de. Jag var på Malta i 3 ynka veckor av mitt 17 åriga liv och då träffar jag en kille som jag gillar på massor av olika sätt. Varför hittar man inte honom i Sverige? Här där jag alltid är. Är det kanske något fel på svenska killar? aja, här finns han minsann inte utan jag ska hitta honom när jag är utomlands. Då som det blir som mest komplicerat. Vad gör man? Det svaret måste jag gå å fundera över ett tag till. Många säger: GLÖM, GÅ VIDARE. Men just nu kan alla som säger det gå å ta sig nånstans. För jag VILL inte glömma, inte än. Inte förän jag vet vad som kommer hända.
För vem vet vad framtiden har att erbjuda....

Lailonn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback