Saknad

Ååååh.... Min kropp är full av saknad och ensamhet. Minnen är det som finns kvar. Människorna är inte i min närhet, men de finns där någonstans. "Man vet inte vad man har förrän man har förlorat det", så brukar man ju säga, men jag visste faktiskt vad jag hade.. och jag visste att det skulle bli ett helvete att komma hem. Men jag visste inte att det skulle bli ett sånt här helvete.. ett tusen gånger värre.

Det var långt ifrån planerat att jag skulle bli kär. Man ville ju inte bli det. För man visste att det bara skulle kunna hålla i nån vecka. Så blev det, även om jag önskar att vi kommer träffas igen. Men Frankrike är... ganska långt bort. Jag har aldrig ens varit i Frankrike. Nu finns det någon där som jag saknar som in i helvete. Någon som verkligen gillade mig.

Att ta farväl var det värsta jag har gjort i hela mitt liv. Jag grät i över en timme. Vi kramades och pussades. Han grät, jag grät. Jag visste inte vart jag skulle ta vägen när de sa att vi var tvungna att åka nu. Vi slets från varandra och jag såg efter honom när jag gick upp på bussen med tunga steg. Höll på att ramla ihop på bussen, jag såg ingenting, allt var som en dimma. Hörde mina vänners röster nånstans där på bussen, de ropade på mig. Jag slängde mig ner över Stini och grät.  

Kommentarer
Postat av: Vivi

gumman!! du får sluta skriva så där!! man blir juh hur deppig som helst! du kommer juh få se honom igen eller hur? gud, du får juh säga det :S verkade juh hur glas som helst idag!! lixom dela med dig av ida!! suuuck dessutom börjar vi 2:an nu rena helevetet, gör det inte värre, tänk positivt ;) bara eeeh räknarca100 dagar kvar till jul lovet okej jag ger utt usel förtröstan!! vo ses i morgon!! puss kram

2006-08-22 @ 16:15:42
Postat av: Lailonn

Det är enklare att skriva hur man känner.. och sådär var det. Bland det värsta jag varit med om. Men som du vet så önskar jag innerligt att han vill träffa mig igen. (Jag borde inte tvivla) Men det är svårt att inte göra det när vi inte har hört av varandra på fyra dagar (känns som 4 år). Frankrike är u som sagt en bit bort...
Kramar i massor.

2006-08-22 @ 18:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback