Pyssel

I förmiddags satt vi och skapade en varsin tand i lera. Ungefär i fyra timmar höll vi på och än är de inte färdiga. Tro mig, man kan sitta och pilla hur länge som helst, nya fel dyker upp hela tiden. Tog några bilder med telefonen men nu när jag skulle föra över så funkar det inte. Datorn hittar inte telefonen. Var länge sen jag överförde musik/bider men det brukade inte vara några problem. Ni får se.. när pappa har varit här kanske :P

Förkylning är på gång tyvärr.. började känna av halsen idag. Hoppas det inte blir så farligt bara. 

Imorrn ska vi gräva i varandras munnar. 

Tack för alla namnsdagsgratulationer. Vilket minne ni har! (speciellt till min Elsa som skickade fina teckningar som hon och Ivar ritat <3)


Kommentarer
Postat av: Miss Jenny

sv: haha ja eller hur :D hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback