Calór

Hey ppl.
Värmen har slagit till och nu orkar man inte med mycket. Har varit till Björnön två kvällar i rad för att ta ett dopp. Hunden har varit med och hon gillar att bada. Helst i vassen för där finns flugorna.
Igår var jag på stan med Elsa och vi var till nästan alla optiker för att testa nya bågar åt mig. Kommer nog aldrig hitta några :P Sen tog vi bilen till Biltema och Jula, mehe. Köpte cykelväskor. På lördag drar vi!

fredag i Västerås city

Hello
Igår var Elsa, Vivi, Cornelia och Johan här på tårta och melon :) Ett litet tidigt födelsedagsfika var det. Jag fick fina blommor av Vivi och av Elsa fick jag Mamma Mu och Kråkans målarbok och kritor :D Tack flickor <3 Elsa hade gömt in en bild i målarboken som föreställde mig på ett lejon, tihi söt! Vi hade trevlans och sen gick vi ned till "Cityfestivalen". Såg Måns och Melody club på avstånd och kikade på Juliete och lite på Moberg. Sen gick vi runt och kollade vad Västerås festival hade att erbjuda (inte så mycket faktiskt, hehe). När det bara var jag och Elsa kvar köpte vi langos som ingen av oss förut ätit. Var väl okej. Inte så att jag längtar efter en till men äcklig var den inte. Vi satte oss på en bänk på Sigmatorget och tittade på tjejer i för höga klackar och fulla människor. En kille blev tagen av polisen när han stod och pissade i ett öppet tält mitt emot oss. Han fick böta :P mwahaha. Det var kallt men vi satt där ganska länge ändå. Cykla cykla cykla hem. Se på film (fröken Sverige), SOVA.

mer skrapsår

Blev beach idag också på fyra pers vilket är det perfekta antalet när det ska spelas i sanden. Det är kul när alla KAN spela riktig volleyboll. Två tummar upp, fyra av fem toasts!!

Malta har börjat planeras och vi har hittat en perfekt resa med flyg och hotell. Bara Stini som ska "godkänna" och sen är det bara att boka. LÄÄÄÄNGTAR!!

Beachvolley

Idag har jag äntligen träffat Vivi efter ett halvår. Vi drog ned till Löga för att se om det var några gamla volleyboll kompisar där och visst var det det! Vi var 8 pers som spelade i 1,5h. Det gick över förväntan med tanke på att jag inte spelat på ett år. Mot slutet började kroppen streta emot - dåligt tränad + vattenbrist. Det var riktigt härligt med strålande sol, värme och lek i sanden.

=)(=

Malta 06

JAG VILL ÅKA NU!

VILL!!

mehe

Ikväll blir det förfest hos Heds med grill och kubb.

Stugliv

Några storfiskare kommer vi aldrig att bli

men att tända brasor kan vi

och skriva dikter.

Ett specialinlägg för er som ska på Hultsfredsfestivalen 2009

TIPS!! Det är så att The Federales ska spela på Hultsfredsfestivalen och ni som ska dit bara MÅSTE gå och kolla. TIPS!!

Sommar?

I eftermiddag åker jag och Elsa ut till hennes mormors(? tror jag det var) stuga. Imorgon hoppas jag verkligen på strålande solsken och 20 grader för då ska vi ut och ro i deras båt :D haha. Blir det så varmt kommer jag definitivt att bada också! Har inte badat ute (förutom på Lögas utebad en gång) i Sverige en endaste gång i år. Det är dags. Vi stannar tills imorgon eller i övermorgon. Ska till Elsa runt 16 så nu är det dags att börja packa och duscha. Hörs antagligen på onsdag, Kram

Alla blir glada av Piña Colada!

Playan i Barcelona var ju hur bra som helst! Vi hann dit två gånger.

McD´s Maräng Swiss :D

Igår låg jag typ hemma hela dagen och gjorde inget. Så jävla segt. Började fundera på vad jag ska göra i sommar egentligen. Har ju inget jobb. Wivi (min närmsta chef i Norge) ringde och ville ha datum då jag började och slutade jobba där. Vi hann prata lite och fick höra att om jag vill ha jobb någon gång så är det bara att hojta till. Om jag hade haft lättillgängligt boende för en månad hade jag kanske kunnat åkt dit men jag orkar inte hålla på och fixa boende för typ en månad.
   Körde syrran till Simon och åkte till Elsa för att hämta min resväska. Vi pratade och kom på en massa bra ideer för sommaren, haha. Ni får väl höra ideerna sen när de ska bli av. Vi tänkte sen att vi skulle ut och röja i Västerås nästa lördag men kom fram till att vi inte orkade vänta en vecka.
   Jag åkte hem och senare kom Elsa hit. Vi skulle baka chokladbollar men det blev mer av en chokladbollstårta med likör istället för kaffe, hehe. Till det blev det vin, Erik Vilde och sen Singstar. När klockan blev halv tolv tog vi cykeln ner till stan. Hamnade på Å där jag träffade min gamla gympalärare från Fryx bland annat, hah. Det blev en okej natt.

De vackraste kvinnorna på studentbalen i Skellefteå

JÄVLASKITPISSHELVETES

:( Hälften av alla mina bilder från Barcelona och Skellefteå försvann i överföringen till datorn. Nu är de borta för evigt.

Hemkommen

Jag måste ju berätta vad jag har gjort den senaste veckan men tänkte få tag på lite bilder först.

Jag fick applåder!
(och hjälp ned av en spanjor)

Barcelona

Imorgon åker vi!!
Skriver ut biljetter på Elsas skola nu :)

Min (lite hektiska) vecka

Ursäkta att jag inte har uppdaterat min blogg på senare tid. Det är nämligen såhär att jag har haft lätt ångest över alla obokade resor som jag hade framför mig. Nu är allt fixat och såhär ser min närmsta vecka ut:

Tisdag 2/6 - Buss 11.00 till Stockholm. Intervju på KI klockan 13.00 och 13.30. Sover hos Elsa.
Onsdag 3/6 - Vi tar en tidig flygbuss till Skavsta flygplats. Kl 7.30 går vårt plan till Barcelona.

HÄR SKA VI ROA OSS :)

Söndag 7/6 - Vi åker hem. Flyget går 19.55. Hoppas att jag kan sova hos Elsa annars vet jag inte hur jag ska göra.
Måndag 8/6 - Nu bär det av igen. Mitt flyg till Skellefteå går 8.45
Onsdag 10/6 - Hemresa 10,15. Flygbuss från Arlanda kl 13.35.

Ser fram emot varenda sekund (efter intervjuerna då).