Då vet man att snart är det jul

Näst sista dagen i skolan imorgon innan jul! Ville skriva jullov men egentligen har vi inte lov förrän vecka 3. Tentan kommer i början av januari och under jul är tanken att vi ska plugga.

Idag hade vi julkonsert med kören. Det gick jättebra! Jag och tre andra tjejer sjöng en låt som heter "frid på jord" och den blev så vacker :) efteråt var det en kille som kom fram till mig och sa att låten vi sjöng var jättefin och att han hade hört just min röst och tyckt att den lät väldigt bra :) Han gjorde min dag! Sen fick vi en julstjärna (blomman återigen, för den heter väl det?) av våran körledare.  

Imorgon är det inte bara redovisning av sista fallet utan också julmiddag på kvällen. Det ser jag verkligen fram emot! Vi i kören ska sjunga några jullåtar då också.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback