Lucia

Hela morgonen och förmiddagen har vi (ett gäng tandläkar K1:or) lussat på skolan. Vi började i aulan kl 7,30 och gick sedan runt till alla avdelningar och sjöng en massa jullåtar. När vi hade varit runt överallt på skolan kom vi på den smarta idén att sjunga i den nya citytunneln som har en station precis utanför skolans entre. Sagt och gjort, vi tog oss ned för alla rulltrappor sjungandes och gick längs hela perrongen. Folk verkade uppskatta det i alla fall :P Första gången jag var nere i tunneln. Den är riktigt snygg. Nu behöver min hals vila för på torsdag är den julkonsert med kören :)










Mikaelas aka lucias bilder :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Fina bilder på luciatåg och citytunneln. Vi är glada att få följa vad som händer i Malmö.

2010-12-13 @ 18:04:17
Postat av: Marie

Fina bilder på ert luciatåg och citytunneln. Vi är glada att få följa vad som händer i Malmö.

2010-12-13 @ 18:05:54
Postat av: Anonym

Det är så mysigt med Lucia. Har du varit Lucia någon gång?

Postat av: Miss Jenny

sv: hahah eller hur!! det ska jag fan införa asså! :P jag kan va fotografen om så krävs. iofs har vi ju infört en bok med alla biomedinare och deras porträtt :)

2010-12-14 @ 19:39:00
URL: http://jenny.uppsalanoje.com
Postat av: Anonym

Vad tycker du är viktigast; att Lucia är snäll eller att hon ser bra ut, eller lite ut av varje?

2010-12-15 @ 02:55:52
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Värsta kul att få gå där ni gick då. =)

2010-12-16 @ 02:39:29
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback