Balfrisyr? inte direkt..

Synd på dåligt väder nu när man är ledig och har möjlighet att ligga ute på dagen. Måste hinna sola bort finnarna innan balen i alla fall. Just ja, jag har inte berättat att jag ska på bal? Den 9 juni har jag blivit bjuden på bal av världens sötaste norrlänning Louise (Loo). Jag ser fram emot det jättemycket, mest för att jag äntligen får träffa henne. Senast vi sågs var sommaren 2007 och det är snart två år sedan. Alldeles för länge.

Igår skulle jag testa att locka mitt långa hår med papiljotter eller spolar eller vad det nu heter. Det var det dummaste jag gjort på länge. Självklart fastnade håret och tovade in sig totalt i spolarna. Det gick inte att få loss och tillslut fick saxen bli min räddare. Några hårslingor fattigare blev jag av med spolarna som jag som tur var bara hade satt i på vänster sida och inte i hela håret. Då hade jag blivit ganska tunnhårig. Hah. Nu syns det faktiskt inte men det kanske är dags att klippa av skiten.

Friskis och Svettis kl 11.30 idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback