Jag kan skriva!!

Ni minns uppsatserna jag skrev på karolinska för att komma in på tandläkarpogrammet? Tydligen KAN jag skriva vilket känns otroligt bra. Jag har nämligen fått besked idag om att jag får komma på intervjuer den 2 juni. Det var mellan 500 och 600 personer som skrev uppsaterna och utav de får ca 130 personer komma på intervjuer. Jag är alltså en av de 130!! Det värsta är att tiden ligger mitt i min och Elsas Barcelonaresa. Jag ska göra ett tappert försök att byta tid men enligt den information vi fick går det absolut inte att byta. Hoppashoppas ändå. Annars fixar vi det på ett eller annat sätt för till Barcelona ska vi :)

Kommentarer
Postat av: Loo

GRATTIS! Så duktig du är!=)

2009-05-19 @ 20:42:03
Postat av: Ida

Tack Loo :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback