Sömn

Godkväll bloggen!

Det ska bli så skönt att gå upp och lägga sig ikväll, är så trött. Inatt vaknade jag av en otäck dröm, trodde det hela hände på riktigt. Någon öppnade min sovrumsdörr och försökte tända min taklampa som kan vara rätt så krånglig. Personen fick inte på lampan men sekunder senare satte sig någon på min sängkant. Jag försökte skrika men inte ett ljud kom fram. Då vaknade jag och kollade snabbt mot dörren för att se om den var öppen. Det var den såklart inte men jag satte väckerklockan på högsta ljusstyrka i brist på annat ljus för att få mer "kontroll" över situationen. Insåg snart att det bara hade varit en dröm men jag hade ganska svårt att sova efter det.

Hoppas på en lugnare sömn inatt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback