Lördag

Igår kväll hostade jag nästan ingenting alls. Jag tror att den är påväg att försvinna nu! yey. Hosta är INTE kul har jag märkt den senaste veckan. Jag vill ju kunna sjunga :)

På söndag ska jag träffa mina flickor. Hoppas det blir sol då. Jag menar det är inte varje dag jag är ledig och har tid att vistas ute i solen så man får passa på. 

 Kom att tänka på mina Maltavänner. I sommar kommer vi inte hinna träffas. Inte kommer jag hinna det i alla fall. Fast Stini skulle komma hit någon gång i sommar. Jag och Stini vet hur man festar! haha. 

Idag har jag räknat på hur mycket jag tjänar på en dag när jag jobbar. Allt för att bli mer positiv inför jobbet :P det funkade inge vidare men vi får se.
 
Idag var jag kortfattad. Måste komma på något att skriva om annars kan det bli svårt!

Lailonn 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback