work

Igår gick jag en "lyftkurs" där jag lärde mig hur man ska lyfta en gamling med lyft. Höjdpunkten var att åka själv med sele och allt! haha! Det värsta var att jag var dödstrött under hela den teoretiska delen. Höll på att somna! Det tackar jag Anton för ^^ Kursen började 13 och slutade 16 och jag började jobba direkt efter. Hade inte ätit något p.g.a. dels dålig planering men också att jag inte trodde att kursen skulle hålla på så länge. Det var bara att byta om och börja. Min första kväll på egen hand var det. Endast jag och en hel våning med gamlingar som behövde hjälp. Jag får inte ge medicin än så det blev jävligt mycket problem kan man väl säga. När klockan blev 21 skulle jag sluta men var långt ifrån klar så det var bara att fortsätta. 21.30 blev jag nedkallad och fick lämna över det sista till nattpersonalen. Helt sönderstressad och virrig cyklade jag hem. Hade inte ätit eller druckit på många timmar men fick knappt i mig något hemma heller. Man tappar matlusten totalt vissa dagar. Jag låter som en klagande gamlig! stackars er som läser! Men ni vet, jag måste ju ge igen på någon :P Idag gick allt bra i alla fall. Inget mer att säga om det.

Sverige - Ryssland ikväll. 
Lailonn



   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback