Kaos

Det borde vara så att jag ska börja jobba imorrn, men jag har inte fått tag på arbetsplatsen och "bemmanningstjänst" har inte skickat något schema som de lovade att göra för x antal veckor sedan. Stor suck på Västerås kommun. Det måste vara den mest tröga och konservativaste arbetsgivaren i åtminstone Sverige. Orka. Åtta veckor, sedan får Västerås kommun klara sig utan mig för evigt hoppas jag. 

Gosh, jag hittar inte en av mina ytterst hemliga skrivblock. Var tvungen att skriva in lite saker men efter att ha letat igenom mitt rum som visserligen är som en soptipp hittade jag den inte. Det var i och för sig ganska länge sedan jag hade den men den har förhoppningsvis inte lämnat mitt rum utan att jag varit närvarande. Letandet fortsätter...

Lailonn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback