Städa

Efter att ha tänkt på det i veckor kom jag fram till att det nu är dags. Storstädning på rummet. Jobbet börjar imorgon och då skulle det nog kännas rätt skönt om man inte kom hem till en soptipp varje dag för när jag väl har börjat jobba kommer jag aldrig orka städa. Jag har väl inte kommit så långt än om man säger så men det måste bli gjort idag. När jag började plocka in kläder i min garderob hittade jag studentklänningen liggandes i mitten av klädberget. Den var INTE ren. Den var snarare grå än vit och jag hade tydligen suttit i något som liknade kaffefläckar. Vackert. Jag gick direkt ner till tvättstugan och satte igång att tvätta. Resultatet blev väl sådär. Inga kaffefläckar i baken (jag säger kaffefläckar för jag vill inte tänka på vad det KAN vara :S) men man kan fortfarande urskilja några småfläckar (typ bläckstreck?). Tur att jag köpte en billig klänning! 

Nej men nu ska jag fortsätta med städandet!

Lailonn    

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback