Sommar

Gick och la mig runt elva igår. Har inte sovit särskilt mycket den senaste tiden så tänkte ta igen lite nu eftersom jag är ledig idag. Jag har nu vant mig att gå upp 5.30 varje morgon så tror ni inte att jag vaknade den tiden idag också? Jo, men somnade om och sov ganska oroligt fram till 9. Känner mig ändå väldigt utvilad och redo för att fixa i ordning inför kvällens besök. Det ska städas, handlas, plockas jordgubbar och bakas.

Sommaren är definitivt min favoritårstid. Älskar att kunna gå ut utan en massa tjocka kläder, jackor och stora skor. Man ser så mycket fräschare och gladare ut i solljus.
Hoppas sommaren håller i sig in i augusti så får jag nuta av den en stund jag med!
Lailonn



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback