rabattrensning

Rabattrensning på Pettersberg klockan 10 imorse. Hatar att rensa rabatter, det är så jävla segt men det gick mycket fortare idag än vad det gjorde senast. Det hade väl inte hunnit växa ut så mycket än. När jag kom dit var det hur varmt som helst men efter drygt en timme började det spöregna. Det var sånt där regn som jag älskar men när jag cyklade hem frös jag om fingrarna. Nu har jag iaf gjort mina två rensningar och får tillbaka 500kr som jag betalade extra i börja av säsongen. Nice! Om 3½ timme börjar jag jobba, segt.
 
Igår var en mysig kväll. Tårta ute på altanen och så fick jag öppna present :) Det var en parfym av märket Fendi. Jag gillar doften. Den är lite mer vuxen skulle jag nog säga. Jag har redan några olika parfymer men ingen som luktar som den här. Perfect!

Nu ska jag nog hoppa in i duschen en snabbis, det blev lite kallt efter regnet.
Lailonn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback