Min dag

Kom just hem från jobbet. Det gick över föväntan att springa runt (helt) själv. Trodde att jag skulle vara helt lost hela dagen men jag jobbade på och gjorde rätt för det mesta! Visst ringde jag för att fråga de lite mer vana kollegorna ett antal gånger men det får man väl förvänta sig. Visst suger det att behöva jobba men jag skulle typ dö av rastlöshet om jag inte hade något att göra om dagarna. En annan kul grej: Eleonore som gick i min klass i 8an och 9an ska börja jobba på min våning! Det var länge sedan vi hördes och det är verkligen skönt att känna någon! Positiva nyheter tycker vi om. 

Jag började kolla på Notting Hill igår. Den filmen kan man se många gånger! Fast orkade ändå inte se klart hela.. fanns annat att göra kände jag.  

Senare ska Anton komma hit. Ska bli skoj, tihi! Måste plocka lite grejer från skrivbordet och soffan.. ser så stökigt ut!
Lailonn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback